radio zum
Style
Cele mai cool parfumuri de nișă pentru bărbați

Spre deosebire de aromele din mass-market, cele din seria „nișă” sunt de un alt nivel, rafinament, producere și preț, evident. Pentru început, propunem să înțelegem mai bine în ce limbă vorbim când spunem „parfum de nișă”, apoi, să îți oferim o listă cu cele mai superbe arome din această linie, special pentru domnii care au mai găsit un alt mod de-a se remarca. Frumos, evident.

Spre deosebire de parfumurile în masă, cele de mai sus nu sunt disponibile oricărui cumpărător. Parfurmurile de nișă sunt create de familii sau companii mici, selecte, iar secretul de producere este transmis din generație în generație, ingredientele fiind și ele sub lacătul tăcerii. Aceste case au o reputație ireproșabilă, poate chiar cu sute de ani în spate în domeniul parfumeriei.
Fiecare casă de parfumuri are propria sa legendă. Nimic nu este creat exact așa. Orice „nas”, care concepe o aromă reprezintă ce sau pentru cine îl face. Aromele sunt neobișnuite. Materia primă folosită poate fi din cele mai neașteptate ingrediente sau plante. De exemplu: vodcă și șampanie, trufe albe și șampanie, tutun umed și lemn înghețat, miros de mașină veche și melasă de miere!

Parfumurile de nișă se promovează rar. Principalele cheltuieli sunt alocate ingredientelor și metodelor de producere. Ele nu au tendința de a se reclama în masă și se produc în număr limitat, un argument ar fi că unele materii prime se obțin o dată pe an. Alte parfumuri se produc în cantități atât de mari, încât la vitrinele magazinelor ajung doar unu sau două flacoane pe an.
Practic, parfumeria de nișă nu ar avea flacoane extravagante. Sticla, de regulă, are o formă strictă, clasică. Uneori, eticheta este semnată manual. Există însă câteva mărci, precum Martina Micallef, ale cărei sticle sunt opere de artă, sunt pictate manual, decorate cu strasuri Swarowski, fiecare are propriul număr de serie și certificat personal. Unele sticle sunt fabricate din lemn prețios, piele, cristal scump sau sticlă opacă.