radio zum
Style
Tinerii nu cumpărau mașini... pâna a venit pandemia

Dacă până nu demult, un automobil era perceput drept o bombă cu ceas pentru mediul înconjurător, se pare că acum a devenit un „must have“ chiar și pentru cei din generația „Millennials“ și generația Z - persoane sensibile la problemele ecologice și utilizatori înverșunați ai transportului public.

Pandemia, bat-o vina, restricțiile și vacanțele anulate i-au determinat pe cei mai mulți millennials să renunțe la serviciile Uber și să înceapă să investească într-o mașină personală, chiar dacă recent, visau ca vânzarea acestora să fie interzisă.

Evident, piețele auto au fost luate cu asalt, iar lista de așteptare pentru test-drive a crescut considerabil, fiind la mare căutare mașinile second-hand. Potrivit unui studiu al companiei EY, efectuat în 9 țări, în perioada următoare, 32 la sută din persoanele intervievate intenționează să-și procure câte un automobil, iar majoritatea dintre ei sunt.. millennials! E de înțeles, cu toții ne dorim acum cel mai sigur echipament de protecție.

Ar exista o nelămurire, totuși. Această schimbare majoră va fi una temporară sau permanentă? Pentru că urmează zile fierbinți de nervi în ambuteiaje, lucru care i-ar putea încuraja pe mulți să revină la serviciile transportului public, în pofida pandemiei. :)